Terminy:
16 luty 2025 r. - ostatni dzień rejestracji na konferencję 'VIII Łódzkie Spotkanie Pielęgniarek Operacyjnych'
6-7 marca 2025 r. - 'VIII Łódzkie Spotkanie Pielęgniarek Operacyjnych'
Uczestnictwo i zakwaterowanie:
Dla
Gości Specjalnych, Wykładowców i Prelegentów zaproszonych przez Komitet Organizacyjny zapewnione są bezpłatnie:
- udział w konferencji
- materiały konferencyjne
- zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym lub jednoosobowym (za dopłatą 250 zł brutto)
- lunch i kolacja (czwartek)
- przerwy kawowe (czwartek, piątek)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dla pozostałych
Uczestników będących członkami Ogólnopolskiego Stowarzyszenie Instrumentariuszek Organizatorzy w ramach opłaty 'fee' zapewniają:
- udział w konferencji
- materiały konferencyjne
- lunch (czwartek)
- przerwy kawowe (czwartek, piątek)
Opłaty 'fee' są następujące:
- rejestracja i wpłata do dnia 31 stycznia 2025 r. - 230 zł brutto (wczesna rejestracja)
- rejestracja lub wpłata od 1 do 28 lutego 2025 r. - 280 zł brutto (standardowa rejestracja)
- rejestracja lub wpłata od 1 marca 2025 r. i podczas Sympozjum - 330 zł brutto (późna rejestracja)
Kolacja w czwartek, 6 marca jest dodatkowo płatna, a Uczestnicy mogą ją zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję - koszt:
250,- zł brutto.
Limit miejsc na kolacji to
200 osób.
Nocleg w Hotelu Andel's jest dodatkowo płatny, a Uczestnicy mogą go zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję - nocleg kosztuje:
790,- zł brutto w pok. dwuosobowym (
395,- zł brutto za 1 osobę na 1 dobę) i
680,- zł brutto w pok. jednoosobowym (
za jedną dobę).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dla pozostałych
Uczestników Organizatorzy w ramach opłaty 'fee' zapewniają:
- udział w konferencji
- materiały konferencyjne
- lunch (czwartek)
- przerwy kawowe (czwartek, piątek)
Opłaty 'fee' są następujące:
- rejestracja i wpłata do dnia 31 stycznia 2025 r. - 280 zł brutto (wczesna rejestracja)
- rejestracja lub wpłata od 1 do 28 lutego 2025 r. - 330 zł brutto (standardowa rejestracja)
- rejestracja lub wpłata od 1 marca 2025 r. i podczas Sympozjum - 380 zł brutto (późna rejestracja)
Kolacja w czwartek, 6 marca jest dodatkowo płatna, a Uczestnicy mogą ją zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję - koszt:
250,- zł brutto.
Limit miejsc na kolacji to
200 osób.
Nocleg w Hotelu Andel's jest dodatkowo płatny, a Uczestnicy mogą go zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję - nocleg kosztuje:
790,- zł brutto w pok. dwuosobowym (
395,- zł brutto za 1 osobę na 1 dobę) i
680,- zł brutto w pok. jednoosobowym (
za jedną dobę).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przedstawiciele Partnerów / Wystawców w ramach opłaty mają zapewnione:
- udział w konferencji
- lunch (czwartek)
- przerwy kawowe (czwartek, piątek)
Opłaty 'fee' są następujące:
- rejestracja do dnia 31 stycznia 2025 r. - 280 zł netto (wczesna rejestracja)
- rejestracja od 1 do 28 lutego 2025 r. - 330 zł netto (standardowa rejestracja)
- rejestracja od 1 marca 2025 r. i podczas Sympozjum - 380 zł netto (późna rejestracja)
Kolacja w czwartek, 6 marca jest dodatkowo płatna, a Przedstawiciele mogą ją zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję - koszt:
250,- zł netto.
Limit miejsc na kolacji to
200 osób.
Nocleg w Hotelu Andel's jest dodatkowo płatny, a Przedstawiciele mogą go zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję - nocleg kosztuje:
640,- zł netto w pok. dwuosobowym (
320,- zł netto za 1 osobę na 1 dobę) i
550,- zł netto w pok. jednoosobowym (
za jedną dobę).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W przypadku konieczności zmiany danych Uczestnika, Biuro Organizacyjne naliczy opłatę w wysokości:
- 61,50 PLN od 17 do 28 lutego 2025 r.
- 123,00 PLN od 1 marca 2025 r. (w tym podczas konferencji)
Zmiany zgłoszone
do 16 lutego będą dokonywane
bezpłatnie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pozostałe koszty takie jak: parking, mini bar etc. płatne są przez uczestników przy wyjeździe z hotelu.
REJESTRACJA DLA GOŚCI SPECJALNYCH, PRELEGENTÓW, WYKŁADOWCÓW, UCZESTNIKÓW I PARTNERÓW MOŻLIWA JEST WYŁĄCZNIE POPRZEZ 'FORMULARZ REJESTRACYJNY' ON-LINE
WARUNKI REZYGNACJI z uczestnictwa
w konferencji pn. 'VIII Łódzkie Spotkanie Pielęgniarek Operacyjnych':
1. Uczestnik może anulować rejestrację zgodnie z warunkami określonymi poniżej:
2. Począwszy od pierwszego dnia rejestracji
do dnia 31.01.2025 Uczestnik może anulować rejestrację wraz z rezerwacją pokoju oraz usług gastronomicznych
nie ponosząc przy tym kosztów rezygnacji.
3. Za anulowanie rejestracji
między 1.02.2025 a 16.02.2025 Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości
50% opłaty brutto.
4. Za anulowanie rezerwacji
od 17.02.2025 Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości
100% opłaty brutto.
5. Wszelkie wspomniane powyżej informacje dotyczące odwołania rezerwacji należy przekazywać drogą mailową na adres -
lspielop@gmail.com (rezygnacja przekazana telefonicznie nie jest akceptowana).
6.
Rezygnacja musi zostać potwierdzona zwrotnie przez Biuro Organizacyjne. Brak powyższego skutkuje nieodwołaniem rezerwacji.
7.
Brak płatności przed konferencją NIE jest traktowany jako rezygnacja z udziału w konferencji.
8.
Nieobecność na konferencji nie zwalnia uczestnika z poniesienia opłat (przy braku wcześniejszej rezygnacji)